Oracle CX Event video's

Voor de Oracle CX Summit - hét event voor Customer Experience professionals - ontwikkelde Formatique verschillende videoformats. Geen 'standaard' sfeer video, maar aansprekende content.

Voorafgaand aan het event produceerde we een promo-video waarin we een van de Oracle brand ambassadors 21 vragen stelden.

Op de dag zelf gaven we zes bezoekers de gelegenheid om een eigen 'verslag van de dag' te maken met een professionele cameraploeg. Aan het eind van de dag kregen ze de video in de mail, geschikt voor publicatie op de eigen social media (LinkedIn).

In het format 'Ambassadeur of Afhaker' deelden bezoekers persoonlijke CX-ervaringen aan de hand van een attribuut. Bijvoorbeeld een autostuur bij automotive cx-ervaringen, een enorme vork bij horeca, etcetera. Daarnaast filmden we verschillende inhoudelijke interviews met stakeholders, verwerkt tot korte clips.

Formatique ontwikkelde het complete concept en produceerde tijdens dit event meer dan tien video's verdeeld over de verschillende formats.

Klant:
Oracle
Topic:
Event video's
Resultaat
10 verschillende inhoudelijke video's uit 1 event
Gemiddeld meer dan 2000 unieke views per video op Linkedin binnen de doelgroep
Verbeterde brand perceptie van Oracle binnen het CX domein
Gerelateerd werk
Geinspireerd?

Wil je meer informatie of heb je een uitdagende opdracht voor ons?

Neem contact met ons op!

Johan van Hasseltweg 43
1021 KN Amsterdam
Nederland

© 2023 Formatique  Privacyverklaring

closeflagenvelopemap-markersmartphonemenuchevron-down