SDDC Thought Leadership Campagne

AnyLinq is expert op het gebied van SDDC (Software Defined Data Center). Om deze expertise beter voor het voetlicht te brengen ontwikkelde Formatique voor AnyLinq en in samenwerking met met partner VMware een 'thoughtleadership-campagne'. Aangezien de belangrijkste 'asset' van Anylinq de expertise van de medewerkers is, maakten we een serie van vijf inhoudelijke video's. In iedere video wordt een specifiek SDDC-onderwerp behandeld door een Anylinq- en VMware-expert. De video's zijn op een Anylinq knowledge hub-pagina gepubliceerd, in combinatie met een aanvullend geschreven artikel over hetzelfde onderwerp.
Om de content te promoten produceerden we korte social teasers, die openen met een opvallende stelling. Bijvoorbeeld: 'Is jouw IT afdeling het sleepanker van de organisatie?' Deze stelling is geïllustreerd met een bijpassende 3D motion graphics om het geheel onderscheidend en Anylinq-branded te maken.
Met deze campagne heeft AnyLinq haar positie, en dan met name naamsbekendheid/branding, op het gebied van SDDC versterkt.
Formatique bedacht het concept en produceerde deze video-serie van A tot Z.

Klant:
Anylinq
Topic:
Branding & Thought Leadership
Resultaat
Content synergie tussen copy en video
Anylinq en VMware profileren als SDDC expert en trusted advisor
Door korte teaser versies met CTA naar de landingpage is organisch en paid traffic gegenereerd conform doelstellingen
Gerelateerd werk
Geinspireerd?

Wil je meer informatie of heb je een uitdagende opdracht voor ons?

Neem contact met ons op!

Johan van Hasseltweg 43
1021 KN Amsterdam
Nederland

© 2023 Formatique  Privacyverklaring

closeflagenvelopemap-markersmartphonemenuchevron-down