Le Monde case study

Le monde is een van de meest toonaangevende kranten van Frankrijk. In de digitale transitie van papieren krant naar online nieuws media, is het belangrijk om ook online subscribers te krijgen. Amplitude software helpt Le Monde met het inzichtelijk maken van online customer behavior en conversie naar abonnees.
Om dit verhaal op een passende manier te vertellen, produceerden we een drieluik, met projectbetrokkenen van Le Monde in Parijs. De drie video’s zijn integraal onderdeel van een case study. De geschreven tekst en informatie in de video lopen naadloos in elkaar over, wat het voor de kijker een prettig te consumeren geheel maakt. Wars van commerciële insteek. Puur inhoudelijk krijgt de doelgroep (product developers) inzicht in de stappen die zijn genomen om Le Monde te helpen haar digitale transitie te verbeteren.
Formatique bedacht in nauwe samenwerking met Amplitude het concept en produceerde deze 3-delige videoserie.

De Case study pagina is hier te bekijken.

Klant:
Amplitude
Topic:
Thought leadership
Resultaat
Case study pagina met content synergie tussen copy, infographics en video
Relevante inhoudelijke informatie voor de doelgroep in een aansprekende vorm
Gerelateerd werk
Geinspireerd?

Wil je meer informatie of heb je een uitdagende opdracht voor ons?

Neem contact met ons op!

Johan van Hasseltweg 16C
1022 WV Amsterdam
Nederland

© 2020 Formatique  Privacyverklaring

flagenvelopemap-markersmartphone