AFAS Wat Drijft Jou

Recruitment-communicatie is veelal inside out. Bedrijven vertellen over zichzelf en dan vaak op weinig onderscheidende wijze. In de 'Wat drijft jou' campagne van AFAS is juist vanuit de doelgroep geredeneerd. Kijkers herkennen zich doordat de doelgroep letterlijk in beeld is gebracht en te vragen wat hen drijft in een baan. Kenmerkend aan de campagne is dat juist video als medium tot 'leading contentvorm' is gekozen, in alle fases van de journey. In combinatie met de overige middelenmix en distributiestrategie is vooral kwalitatief bereik gegenereerd.
Met deze videoserie won Formatique de Gouden Grand Prix Content Marketing Award Business to Employer (B2E).
Formatique bedacht het concept en produceerde deze video-serie van A tot Z.

Klant:
AFAS
Topic:
Employer branding
Resultaat
4 x
hogere conversie
Betere kwaliteit
kandidaten
Hoger aantal
sollicitanten
Gerelateerd werk
Geinspireerd?

Wil je meer informatie of heb je een uitdagende opdracht voor ons?

Neem contact met ons op!

Johan van Hasseltweg 16C
1022 WV Amsterdam
Nederland

© 2020 Formatique  Privacyverklaring

flagenvelopemap-markersmartphone