Astrid rukt uit

'Ik kijk uit naar de volgende aflevering!' Een beter compliment kun je van de doelgroep niet krijgen.
De Brandweer Amsterdam Amstelland heeft bewezen dat interne communicatie rondom gedragsregels niet saai hoeft te zijn. Door een aantrekkelijke vorm met authenticiteit, lef en een vleugje Amsterdamse humor, is de (droge) inhoud zodanig verpakt dat deze beklijft. Met echt medewerkers in beeld en zelfs een brandweer-collega in een leidende rol als presentatrice is een aantrekkelijke serie neergezet. Het bereik van de video's was optimaal door online distributie via playout op de interne Brandweer App en intranet en narrowcasting-schermen in alle kazernes en kantoren. De video's zijn tezamen echt een serie met een logische inhoudelijke opvolging. Iedere aflevering is een letter uit het woord BRAVO. De publicatie-timing werkte mooi toe naar het 'moment suprême'... de daadwerkelijke verhuizing van al het Brandweer kantoorpersoneel naar de verschillende kazernes.
Formatique bedacht het concept en produceerde deze video-serie van A tot Z.

Klant:
Brandweer Amsterdam
Topic:
Interne communicatie
Resultaat
Alle medewerkers zijn bekend met de BRAVO regels
Video's als integraal onderdeel van interne communicatie
Door positive insteek is aantoonbaar draagvlak voor BRAVO gecreëerd
Gerelateerd werk
Geinspireerd?

Wil je meer informatie of heb je een uitdagende opdracht voor ons?

Neem contact met ons op!

Johan van Hasseltweg 16C
1022 WV Amsterdam
Nederland

© 2020 Formatique  Privacyverklaring

flagenvelopemap-markersmartphone