50 jaar Croquet

Culinair recensent Johannes van Dam zei het al; ‘De kalfsvlees croquet van Holtkamp moet met een Q geschreven worden’. Om het 50 jarig bestaan van de croquet te vieren, vroeg Holtkamp om een creatief video-concept. Basis-idee: Cees Holtkamp gaat op bezoek bij Koffiehuis 'De Hoek', dat de croquet al vanaf het begin op de kaart heeft staan.
In samenwerking met Be Your Best produceerde Formatique een serie social video’s.

Klant:
Holtkamp
Agency:
Be Your Best
Topic:
Branding & Videomarketing
Resultaat
1 hoofdvideo en diverse social optimized short video's
Liefde gaat door de maag
Holtkamp fans bereikt via Facebook, Insta en Youtube
Gerelateerd werk
Geinspireerd?

Wil je meer informatie of heb je een uitdagende opdracht voor ons?

Neem contact met ons op!

Johan van Hasseltweg 16C
1022 WV Amsterdam
Nederland

© 2020 Formatique  Privacyverklaring

flagenvelopemap-markersmartphone