Club McDonalds

McDonald’s lanceerde een wereldprimeur in Nederland: een clubavond voor jongeren van 16 en 17 jaar in een McDonald’s restaurant. Ingrediënten van de eenmalige avond: bekende DJ's als Kris Kross plus gratis eten en drinken van McDonald’s. Voor deze bijzondere happening werkte McDonald’s Nederland samen met Spinnin’ Records en werd een McDonald’s restaurant eenmalig omgetoverd tot een échte club: Club McDonald’s. Een club die exclusief is bestemd voor 16- en 17-jarigen. Uitgaan is immers lastig als je jonger bent dan 18.
In opdracht van en in samenwerking met TBWA/Neboko produceerde Formatique de aftermovie.

Klant:
McDonalds
Agency:
TBWA\NEBOKO
Topic:
Branding
Resultaat
Uitgebreide PR/exposure in landelijke media
Online distributie via relevante social kanalen
Gerelateerd werk
Geinspireerd?

Wil je meer informatie of heb je een uitdagende opdracht voor ons?

Neem contact met ons op!

Johan van Hasseltweg 16C
1022 WV Amsterdam
Nederland

© 2020 Formatique  Privacyverklaring

flagenvelopemap-markersmartphone