Recruitment campagne

Viroclinics is een toonaangevend bedrijf op het gebied van diagnostische en klinische tests en onderzoek. Om deze marktpositie te behouden en uit te bouwen, is het belangrijk om nieuwe collega's aan te trekken voor de verschillende units van Viroclinics.
Daarom is in samenwerking met Formatique een strategisch plan ontwikkeld om video een integraal onderdeel van de recruitment communicatie te maken.
De benodigde expertise verschilt sterk per functie. Naast een aantrekkelijk algemeen zakelijk profiel zijn er meerdere profielen die we qua vakkennis en persoonlijkheid moeten aanspreken. Daarnaast gebruikt Viroclinics de video-inhoud ook voor interne communicatie om collega's betrokken te houden bij het bedrijf.

De recruitment campagne die bestaat uit een 'hero' video waarin we een sample (reageerbuisje) volgen door de verschillende afdelingen van het bedrijf. In deze video komen elementen als, werksfeer, locaties, purpose, collega's, apparatuur en carrière-mogelijkheden aan bod. Daarnaast ontwikkelden we een serie 'hub' content met verdieping-video's waarin verschillende medewerkers hun dagelijkse werkzaamheden en ervaringen delen.

De video's zijn zowel op de Viroclinics werken bij pagina, de individuele vacatures, als externe media gepubliceerd.

 

Klant:
Vircoclinics
Topic:
Recruitment & B2E
Resultaat
Directe sollicitaties via de video's met uitstekende ROI
Content synergie tussen video en online context
Inzicht bieden op een aantrekkelijke manier
Gerelateerd werk
Geinspireerd?

Wil je meer informatie of heb je een uitdagende opdracht voor ons?

Neem contact met ons op!

Johan van Hasseltweg 43
1021 KN Amsterdam
Nederland

© 2023 Formatique  Privacyverklaring

closeflagenvelopemap-markersmartphonemenuchevron-down